Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20094
Title: ДИДАКТИЧНІ УМОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ-МЕНЕДЖЕРІВ
Other Titles: Дидактические условия организации самостоятельной роботы студентов-менеджеров.
Didactic Conditions for Organizing Independent Work of Student- Managers
Authors: Усова, О. О.
Усова, О. О.
Usova, О.
Keywords: самостоятельная работа студентов
самостійна робота студентів
independent work of students
методика
организация
активизация самостоятельной деятельности
дидактические условия
методика
організація
активізація самостійної діяльності
дидактичні умови
technique
organization
self-employment
educational conditions
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Abstract: У статті досліджуються дидактичні умови організації самостійної навчальної роботи студентів у вищих навчальних закладах: диференційоване використання видів завдань з урахуванням рівня підготовленості студентів; розвиток мотивації навчальної діяльності студентів; забезпечення розвитку ініціативності, самостійності та творчості студентів; подано структурну модель циклу самостійної роботи для цілеспрямованого, системного формування вмінь самостійно працювати.
Description: The article studies pedagogical conditions of autonomous learning of students in higher education: the differential use of types of jobs taking into account the level of preparedness of students; development of motivation of learning activities of students; development of initiative, independence and creativity of students; structural model of skill formation system of independent work is provided
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20094
Appears in Collections:Випуск 11 (202)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Usova.pdf381,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.