Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20077
Title: ФУНКЦІОНАЛЬНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ У КОНТЕКСТІ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ НАВЧАЛЬНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ СТУДЕНТІВ
Other Titles: Функциональные характеристики самостоятельной работы будущих юристов в контексте управления самостоятельной учебной деятельностью студентов
Functional Descriptions of Independent Work of Future Lawyers in the Context of Management of Students’ Independent Educational Activity
Authors: Кучерявий, А. О.
Кучерявый, А. А.
Kucheryavy, O.
Keywords: управление
управління
management
функции
самостоятельная учебная деятельность
функції
самостійна навчальна діяльність
functions
independent educational activity
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Abstract: Розглянуто проблему недостатньої вивченості функціональних характеристик самостійної роботи студентів юридичних спеціальностей. Визначено такі функції: системоутворювальну, ціліснозабезпечувальну, стимулювання якісного засвоєння навчального матеріалу, управлінську, включення механізму зворотного зв’язку, забезпечення неперервності професійної освіти. Встановлені системні ознаки сукупності цих функцій.
Description: The problem of insufficient research of functional descriptions of independent work of students of legal specialities is considered. Such functions are defined: system-forming, integralproviding, stimulating the quality of educational material mastering, administrative, including of feed-back mechanism engaging, providing the continuity of professional education. The system signs of totality of these functions are set.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20077
Appears in Collections:Випуск 11 (202)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kucheryavy.pdf225,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.