Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/20072
Title: ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ТА ПІДХОДИ ДО ЇЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ В УНІВЕРСИТЕТАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
Other Titles: Инклюзивное образование и подходы к его обеспечению в университетах Великобритании
Inclusive Education and Approaches to Its Providing in British Universities
Authors: Кабанець, М.М.
Кабанец, М. Н.
Kabanets, М.
Keywords: инклюзивное образование
інклюзивна освіта
inclusive education
интеграция
законодательство
люди с ограниченными возможностями
студенты с особенными образовательными потребностями
інтеграція
законодавство
люди з обмеженими можливостями
студенти з особливими освітніми потребами
integration
legislation
people with disabilities
students with special educational needs
Issue Date: 2012
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 11 (202) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 351 с
Abstract: В статті висвітлено ідеологічне та законодавче підґрунтя розвитку інклюзивної освіти, проаналізовано основні законодавчі акти Європейського Союзу та Великої Британії щодо рівного доступу всіх громадян до освіти та підтримки осіб з обмеженими можливостями та особливими освітніми потребами. Узагальнено деякі аспекти практичного впровадження інклюзивної освіти у вищих навчальних закладах Великої Британії.
Description: The article highlights the ideological and legal foundations of inclusive education, the main legislative acts of the European Union and the United Kingdom equal access to education equal access to education for all citizens and support for people with disabilities and special educational needs. Some aspects of practical implementation of inclusive education in universities of Great Britain are generalised.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20072
Appears in Collections:Випуск 11 (202)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kabanets.pdf282,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.