Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18855
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ |
Other Titles: | Теоретические основы социально-педагогических технологий в работе с одаренными детьми Theoretical principles of social pedagogical technologies in the process with gifted children |
Authors: | О. Д. ВЄТРОВА Ветрова О. Д. Vetrova O. D. |
Keywords: | обдарована дитина одаренный ребенок gifted child діяльність технології соціально-педагогічна технологія деятельность технологии социальнопедагогическая технология activity technologies social pedagogical technology |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. |
Series/Report no.: | Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с |
Abstract: | У статті розглядається проблема теоретичних засад соціально-педагогічних технологій у роботі з обдарованими дітьми, а саме: різні підходи до розуміння їх сутності та напрямки. |
Description: | In the article the problem of theoretical principles of social lpedagogical technologies is examined in the process of work with gifted children, namely, different approaches to understanding of their essence and directions. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18855 |
Appears in Collections: | Випуск 10 (193) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
vetrova.pdf | 254,28 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.