Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18852
Title: КОНСТРУКТИВІЗМ ТА ОСОБИСТІСНО - ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Other Titles: Конструктивизм и личностно – ориентированный подход в процессе подготовки будущих специалистов
Сonstructivism and personally - oriented approach in preparation future specialists
Authors: Т. В. ТОРБІНА
Торбина Т. В.
Torbina Т. V.
К. Р. ЦИГАНКОВА
Цыганкова Е. Р.
Tsygankova K. R.
Keywords: освіта
образование
education
особистісно - орієнтовний підхід
конструктивізм
педагогіка конструктивізму
личностно - ориентированный подход
конструктивизм
педагогика конструктивизма
personality - driven approach
constructivism
pedagogy of constructivism
Issue Date: 2011
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету
Series/Report no.: Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
Abstract: У статті розглядається відповідність сутності педагогіки конструктивізму основним положенням особистісно - орієнтовного підходу. Розглянуто функціональну наповненість концепцій особистісно - орієнтовного підходу і педагогіки конструктивізму. Відзначається гуманістичний характер навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів у процесі професійної підготовки.
Description: The article deals with the essence and principles of constructivism pedagogy main provisions of personality - oriented approach. We consider the functional content of concepts of personality - oriented approach and pedagogy of constructivism. There is a humanistic nature of education to suit the individual characteristics of students in the process of training.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18852
Appears in Collections:Випуск 10 (193)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
torbina.pdf268,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.