Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18852
Title: | КОНСТРУКТИВІЗМ ТА ОСОБИСТІСНО - ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ |
Other Titles: | Конструктивизм и личностно – ориентированный подход в процессе подготовки будущих специалистов Сonstructivism and personally - oriented approach in preparation future specialists |
Authors: | Т. В. ТОРБІНА Торбина Т. В. Torbina Т. V. К. Р. ЦИГАНКОВА Цыганкова Е. Р. Tsygankova K. R. |
Keywords: | освіта образование education особистісно - орієнтовний підхід конструктивізм педагогіка конструктивізму личностно - ориентированный подход конструктивизм педагогика конструктивизма personality - driven approach constructivism pedagogy of constructivism |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету |
Series/Report no.: | Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с |
Abstract: | У статті розглядається відповідність сутності педагогіки конструктивізму основним положенням особистісно - орієнтовного підходу. Розглянуто функціональну наповненість концепцій особистісно - орієнтовного підходу і педагогіки конструктивізму. Відзначається гуманістичний характер навчання з урахуванням індивідуальних особливостей студентів у процесі професійної підготовки. |
Description: | The article deals with the essence and principles of constructivism pedagogy main provisions of personality - oriented approach. We consider the functional content of concepts of personality - oriented approach and pedagogy of constructivism. There is a humanistic nature of education to suit the individual characteristics of students in the process of training. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18852 |
Appears in Collections: | Випуск 10 (193) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
torbina.pdf | 268,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.