Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18816
Title: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ГУМАНІТАРНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ.
Other Titles: Современные подходы к гуманитарной подготовке студентов высших технических учебных заведений
The modern approaches to humanitarian training for the students of the insitutes of higher education
Authors: КОРЧАГІНА, Ю. П.
Корчагина, Ю. П.
Korchagina, Y.
Keywords: гуманізація
гуманизация
humanization
гуманітаризація
професійна підготовка
інтеграція
інтегративний підхід
компетентність
компнтентнісний підхід
інженерна діяльність
особистість
гуманитаризация
профессиональная подготовка
интеграция
интегративный подход
компетентность
компетентносный подход
инженерная деятельность
личность
humanitarization
professional training
integration
integrative approach
competence
competencetive approach
personality
engineering activity
Issue Date: 2011
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету.
Series/Report no.: Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
Abstract: У статті дана характеристика інтегративного та компетентнісного підходів до гуманітарної підготовки майбутніх фахівців технічного профілю у сфері вищої освіти. Сучасні науковці використовують різні підходи до проблеми дослідження феномену особистісно орієнтованої освіти. Слово «підхід» вживають як дослідники так і практики. Якщо раніше в педагогічній практиці йшлося фактично про два - три підходи, то нині перелік підходів суттєво поповнився. Виходячи з розуміння необхідності переходу України на шлях гуманітарного розвитку, система вищої освіти потребує нового методологічного підходу до його органгзації і змісту. Саме тому, важливим питанням сьогодення є визначення найєфективнішого з них.
Description: In the article the characteristics of integrative and competencetive approaches to the humanitarian training for future specialists of technical profile in the sphere of the higher education are stated. Modern scientists use different approaches to the problem of investigation of the phenomenon of the professionally-oriented learning. Earlier there were two - three approaches in the pedagogical practice, but nowadays the list of them has increased noticeably. Ukraine is converting to the way of humanitarian development, so the new methodological approach is required for the system of the higher education. It is relevant to determine the most effective approach of all being.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18816
Appears in Collections:Випуск 10 (193)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
korchag.pdf252,04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.