Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18745
Title: ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ УЯВЛЕНЬ ПРО ВИХОВНИЙ ІДЕАЛ У СУЧАСНОЇ ПОЛЬСЬКОЇ МОЛОДІ
Other Titles: Формирование ценностных представлений о воспитательном идеале у современной польской молодежи
Forming of valued ideas about an educational ideal for modern Polish youth
Authors: ЧЕРНИШОВА, Н. О.
Чернышева, Н. А.
Chernyshova, N.A
Keywords: виховний ідеал
воспитательный идеал
educational ideal
ціннісні уявлення про ідеал педагога
педагогічні умови
індивідуальний довід
життєва програма
сучасна польська молодь
ценностные представления об идеале педагога
индивидуальный опыт
жизненная программа
современная польская молодежь
valued ideas about of teacher’s ideal
individual experience
laif-long program
modern Polish youth
Issue Date: 2011
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету
Series/Report no.: Педагогіка, психологія і соціологія.;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
Abstract: У статті здійснено аналітичний огляд теоретичних досліджень формування системи цінностей сучасної польської молоді. Аналіз сутності таких понять, як «ідеал», «ціннісні уявлення», в контексті філософського, культурологічного та психолого- педагогічного знання дозволило дати визначення ціннісних уявлень про польський виховний ідеал як складну систему особистісної освіти, що має гуманістичну скерованість.
Description: The analitical review of modern Polish youth values is highlighted in the article. Analys of essence of such concepts, as an ideal, a valued presentations in the context of philosophical, culturological, psychological and pedagogical knowledge allowed to give determination to the valued ideas about the modern Polish educational ideal as a difficult system of self-education, that has a humanistic orientation.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18745
Appears in Collections:Випуск 10 (193)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
chernysh.pdf229,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.