Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18741
Назва: | ДЕЯКІ ПИТАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН |
Інші назви: | Некоторые вопросы организации самостоятельной работы будущих инженеров в процессе изучения математических дисциплин Some issues of organization of independent work of future engineers in the process of mathematical disciplines training |
Автори: | БЕРЬОЗКІНА, І. А. Берёзкина, И. А. Berezkina, Irina |
Ключові слова: | майбутній інженер будущий инженер future engineer фундаментальні математичні дисципліни самостійна робота інформаційні технології фундаментальные математические дисциплины самостоятельная работа информационные технологии fundamental mathematical disciplines independent work information technology |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. |
Серія/номер: | Педагогіка, психологія і соціологія.;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с |
Короткий огляд (реферат): | В статті розглянуто напрями підвищення ефективності самостійної роботи майбутніх інженерів з використанням інформаційних технологій в процесі навчання математичних дисциплін. |
Опис: | Effectiveness of professional training of future engineers depends on the quality of their independent activity which becomes the basic method of acquisition of knowledge. In this article the ways of efficiency increasing of independent work of future engineers are considered with using of information technologies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18741 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
berezk.pdf | 218,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.