Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17742
Назва: Нечеткая модель управления качеством банковских услуг
Інші назви: Нечітка модель управління якістю банківських послуг
The fuzzy control model of the banking services quality
Автори: Замула, Алина Александровна
Zamula, Alina Alexandrovna
Замула, Аліна Олександрівна
Ключові слова: банк, управление, нечеткая логика, моделирование
банк, управління, нечітка логіка, моделювання
bank, management, fuzzy logic, modeling
Дата публікації: 2012
Видавництво: Інститут проблем штучного інтелекту МОН України та НАН України
Бібліографічний опис: Замула А. А. Нечеткая модель управления качеством банковских услуг / А. А. Замула // Искусственный интеллект. – 2012. – № 2. – С. 89-94.
Серія/номер: ;№2
Короткий огляд (реферат): В статье разработана модель нечеткого управления качеством банковских услуг как основного фактора конкурентоспособности финансового учреждения для дальнейшего использования и интеграции в модель интеллектуального управления банковской деятельностью.
Опис: In this paper the model of fuzzy control quality of banking services as the main factor of competitiveness of the financial institution for further usage and integration into the model predictive control of banking activities was developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17742
ISSN: 1561-5359
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації у фахових виданнях кафедри системного аналізу та моделювання

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
статья_Замула А.А..pdf471,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.