Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17503
Title: Проблема інформаційної компетентності і компетентнісний підхід у психолого-педагогічній науці
Authors: Пєйчева, Л.Д.
Keywords: психолого-педагогічна наука
psycho-pedagogical science
компетентність
competence
інформаційна компетентність студентів
information competence of students
професійна діяльність
professional activities
Issue Date: 2009
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Abstract: У статті аналізуються підходи вчених до визначення компетентності та інформаційної компетентності Визначається місце інформаційної компетентності в системі ключових компетентностей особистості Підкреслюється важливість формування інформаційної компетентності студентів для ефективної професійної діяльності в умовах сучасного інформаційного суспільства.
Description: Approaches of scientists to determination of competence and informational competence are analyzed in the article. The place of informational competence in the system of person's key competences is defined. The importance of students informational competence formation for future efficient professional activity in terms of modern informational society is emphasized.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17503
Appears in Collections:Випуск 3(145)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pejcheva.pdf74,31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.