Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16768
Title: Вплив корпоративної культури ВНЗ на формування потреби у самореалізації та розвиток творчого потенціалу студентів
Authors: Медведєва, О.А.
Keywords: корпоративна культура ВНЗ
corporate culture of the University
творчий розвиток студентів
creative development of students
самореалізація особистості
self-realization of personality
Issue Date: 2008
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Abstract: У статті аналізується вплив корпоративної культури ВНЗ на потреби в самореалізації та творчому розвитку студентів. Наведені результати дослідження корпоративної культури студентської групи. Показано, що в групах з високим рівнем корпоративної культури такі високі цінності як самореалізація і творчість мають найвище значення.
Description: This article analyzes the impact of corporate culture on university self-actualization needs and creative development of students. The results of the study of the corporate culture of the student group. Shown that groups with high levels of corporate culture such high values of both self and work with the highest importance.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16768
Appears in Collections:Випуск 2(133)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
медведева.pdf170,33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.