Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16687
Title: Особливості структурування змісту навчально-методичних комплексів у кредитно-модульній системі навчання
Authors: Крюкова, О.В.
Keywords: модульна навчальна програма
modular curriculum
навчально-виховний процес
educational process
модульний робочий підручник
modular operating manual
самостійна робота студентів
independent work of students
Issue Date: 2008
Publisher: Донецький національний технічний університет
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2(133) - Донецьк, ДонНТУ, 2008
Abstract: Впровадження кредитио-модульної системи організації навчального процесу у вищих навчальних закладах передбачає досягнення нової якості організації навчально-виховного процесу, урахування сучасних підходів до організації суб'єктів діяльності в процесі професійної підготовки. Сучасному фахівцеві необхідні не тільки міцні знання і розвинене мислення, але й уміння застосовувати їх у нестандартній ситуації, здатність творчо підійти до вирішення виникаючих проблем, про що й піде мова у даної статті.
Description: Introduction kredytyo modular system of educational process in higher education involves achieving a new quality of the educational process, taking into account modern approaches to stakeholders in the process of training. Modern experts are needed not only strong and well-developed thinking skills, but also the ability to apply them in unusual situations, the ability to creatively approach to resolve problems, and as will be discussed in this article.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16687
Appears in Collections:Випуск 2(133)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
крюкова.pdf64,6 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.