Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/16615
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ САМОСТІЙНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ І МОЖЛИВОСТІ її ФОРМУВАННЯ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН
Автори: Євтушенко, Н.І.
Ключові слова: особливості учителів
especially teachers
пошукова діяльність
search activity
гуманітарні дисципліни
humanities
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 4(146) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): The article is devoted to the attempt to expose the features of cognitive independence of future teachers; the basic components of students’ readiness to independent searching activity which are to be instrumental in forming of cognitive independence of future teachers in the process of studies of humanitarian disciplines are reflected.
Опис: У статті зроблено спробу розкрити особливості пізнавальної самостійності майбутніх учителів; висвітлено основні компоненти готовності студентів до самостійної пошукової діяльності, які мають сприяти формуванню пізнавальної самостійності майбутніх учителів у процесі навчання гуманітарних дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/16615
Розташовується у зібраннях:Випуск 4(146)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
eftuchenko.pdf55,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.