Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13647
Title: Інституціалізація ринкової взаємодії на засадах корпоративної культури
Other Titles: Institutionalization of Market Cooperation on Principles of Corporate Culture
Институционализация рыночного взаимодействия на принципах корпоративной культуры
Authors: Назарова, Г.В.
Nazarova, G.V.
Keywords: корпоративна культура
ринкові стосунки
corporate culture
market relations
корпоративная культура
рыночные отношения
Issue Date: 2009
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 37-2. – Донецьк, ДонНТУ, 2009. – 234 с.
Abstract: Досліджено ринкові стосунки, їх динаміка під впливом зміни в корпоративній культурі.
Description: Market relations, their dynamics under the influence of changes in corporate culture were thoroughly examined.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/13647
Appears in Collections:Випуск 37-2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nazarova.pdf290,98 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.