Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12704
Назва: Оценка стоимости бренда ДонНТУ
Автори: Никуленко, Е.Д.
Дата публікації: 19-тра-2010
Видавництво: ДонНТУ
Серія/номер: Том Первый;Комп’ютерний моніторинг
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается вопрос оценки бренда университета с помощью различных экономических методов, пригодных для расчета стоимости некоммерческих организаций.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12704
Розташовується у зібраннях:Конференція ІУС та КМ - 2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Никуленко Е.Д. Оценка стоимости бренда ДонНТУ.pdf504,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.