Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1226
Назва: МЕТОД ВОКСЕЛЬНОГО РАЗЛОЖЕНИЯ ПРОИЗВОЛЬНОЙ ДУГИ ДЛЯ ОБЪЕМНЫХ 3D ДИСПЛЕЕВ
Автори: Башков, Е.А.
Авксентьева, О.А.
Харченко, Н.О.
Ключові слова: воксель
алгоритм
растровое разложение
3D дисплей
Voxel
algorithm
rasterized decomposition
3D display
Дата публікації: 2011
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серiя «Проблеми моделювання та автоматизації проектування» (МАП-2011). Випуск: 9 (179) - Донецьк: ДонНТУ. - 2011. – 356 с.
Серія/номер: Проблеми моделювання та автоматизації проектування;
Короткий огляд (реферат): Рассмотрены вопросы выбора оптимального метода генерации дуги, заданной произвольными параметрами в трехмерном пространстве для 3D дисплеев, с учетом цели минимизации количества сложных и комплексных математических преобразований. Приведен алгоритм решения поставленной задачи.The problems that are connected with the choice of optimal arc generation algorithm are considered in this article. The main aim of the considered algorithm was to minimize the amount of complex and complicated mathematical operations. This algorithm is based on classical Bresenham’s algorithm which uses step-by-step calculation of all points coordinates that belong to the set of object’s points
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/1226
ISSN: 2074-7888
Розташовується у зібраннях:Випуск 9 (179)
Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11beav3d.pdf624,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.