Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11929
Title: Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги
Authors: Полуянов, Володимир Петрович
Савенко, Анастасія Юріївна
Keywords: Банківські послуги
Рекламна кампанія
Просування банківської послуги
Стимулювання збуту
Особистий продаж
засоби прямої комунікації
Issue Date: 2009
Publisher: Схід. Аналітично - інформаційний журнал
Citation: Полуянов В.П. Комплексна характеристика методів ціноутворення на житлово-комунальні послуги / В.П.Полуянов, А.Ю. Савенко // Схід. Аналітично - інформаційний журнал. – 2009. - № 9(100). – С. 40 – 47.
Series/Report no.: Економіка;№9 (100)
Abstract: У статті розглянуті тактичні засоби і прийоми просування послуг банку на ринок залежно від етапу життєвого циклу банківської послуги. Побудовано матрицю доцільності використання інструментів маркетингу на кожному з єтапів життєвого циклу банківських послуг. Визначено маркетинговий інструментарій підвищення ефективності роботи банківської установи в сучасних умовах.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11929
Appears in Collections:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.