Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11760
Назва: | ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАДАЧІ ЯК ГОЛОВНИЙ ЧИННИК ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУ- ТНЬОГО ФАХІВЦЯ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОСТОРІ ВТНЗ |
Автори: | Непомнящая, Татьяна Владимировна |
Ключові слова: | комунікативна компетентність спеціальна комунікативна конструкція професійно орієнтована задача communicative competence special communicative construction professionally oriented task |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | ДонНУ |
Бібліографічний опис: | Непомняща Т.В. Професійно-орієнтовані задачі як головний чинник формування комунікативної компетентності майбутнього фахівця в освітньо-виховному просторі ВТНЗ / Т.В. Непомняща // Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник наукових робіт. – 2011. – №35. – С. 44-48. |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовується необхідність використання професійно-орієнтованих задач для побудови спеціальних комунікативних конструкцій з метою набуття майбутнім фахівцем комунікативної компетентності. Демонструються приклади побудови таких спеціальних комунікативних конструкцій при вивченні дисципліни “Дослідження операцій”. |
Опис: | The necessity to use professionally-aimed assignments to make special communicative constructions is grounded in the article. The examples of making such special communicative constructions while teaching «Analysis of operations» are demonstrated. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/11760 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Вища математика" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
44-48 35_2011.pdf | 194,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.