Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/10523
Title: Методика розробки розкладу руху автобусів різних маршрутів з урахуванням сумісної ділянки їх руху
Other Titles: Методика разработки расписания движения автобусов разных маршрутов с учетом совместного участка их движения
The Scheduling Methods for Miscellaneous Bus Routes subject to Joint Areas of their Motion
Authors: Дудніков, Олександр Миколайович
Виноградов, Микола Семенович
Золотухіна, І.М.
Дудников, Александр Николаевич
Виноградов, Николай Семенович
Золотухина, И.М.
Dudnikov, A.N.
Vinogradov, N.S.
Zolotukhina, I.M.
Keywords: МАРШРУТ АВТОБУСНИЙ: ІНТЕРВАЛ РУХУ
ПОГОДЖЕННЯ РОЗКЛАДУ РУХУ
СУМІСНА ДІЛЯНКА
ЧАС ЗМІЩЕННЯ
МАРШРУТ АВТОБУСНЫЙ: ИНТЕРВАЛ ДВИЖЕНИЯ
СОГЛАСОВАНИЕ РАСПИСАНИЯ ДВИЖЕНИЯ
СОВМЕЩЕННЫЙ УЧАСТОК
ВРЕМЯ СМЕЩЕНИЯ
BUS ROUTE: TRAFFIC INTERVAL
SCHEDULING AGREEMENT
JOINT AREA
TIME SHIFT
Issue Date: 17-Jan-2011
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Дудніков О.М. Методика розробки розкладу руху автобусів різних маршрутів з урахуванням сумісної ділянки їх руху / О.М. Дудніков, М.С. Виноградов, І.М. Золотухіна // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 21-31.
Abstract: Запропоновано методику розробки розкладу руху автобусів різних маршрутів з урахуванням сумісної ділянки їх руху. Вона дозволяє скорегувати інтервали руху для кожного автобусного маршруту, визначити різницю кількості автобусів, яку необхідно додати або зняти з маршруту, час зміщення прибуття автобусів за маршрутами та середнє заповнення салону автобуса. Використання встановлених залежностей при погодженні розкладів руху автобусів на міських маршрутах дозволить поліпшити якість транспортного обслуговування пасажирів за рахунок зменшення часу очікування пасажирами посадки в автобус на зупинних пунктах сумісних ділянок. Проведені експериментальні дослідження показали можливість застосування розробленої методики на практиці.
Description: The scheduling methods for miscellaneous bus routes subject to joint areas of their motion are introduced. These methods allow to correct the traffic intervals for each bus route, to define bus quantity variation, which must be added or taken out of the route, time shift of bus arrivals at local routes and average bus filling. The application of the established dependencies subject to the scheduling agreement on municipal routes will improve the quality of transportation services by reducing the latency of passengers boarding at joint area stops. The conducted experimental study has shown that the developed methods can be used in practice.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10523
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2010-11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дудников.pdf475,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.