Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10495
Title: Довговічність та техніко-експлуатаційні параметри дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при модифікуванні трибосистем
Other Titles: Долговечность и технико-эксплуатационные параметры дизелей специального самоходного подвижного состава железных дорог при модификации трибосистем
Longevity and Operating Data of Diesels of Special Self-Propelled Rolling Stock at Tribosystem Modification
Authors: Барановський, Д.М.
Мямлін, С.В.
Барановский, Д.Н.
Мямлин, С.В.
Baranovsky, D.N.
Myamlin, S.V.
Keywords: ДИЗЕЛІ СПЕЦІАЛЬНОГО САМОХІДНОГО СКЛАДУ ЗАЛІЗНИЦЬ: ДОВГОВІЧНІСТЬ
МОДИФІКУВАННЯ ТРИБОСИСТЕМ
ТЕХНІКО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНІ ПАРАМЕТРИ
ДИЗЕЛИ СПЕЦИАЛЬНОГО САМОХОДНОГО ПОДВИЖНОГО СОСТАВА ЖЕЛЕЗНЫХ ДОРОГ: ДОЛГОВЕЧНОСТЬ
МОДИФИКАЦИЯ ТРИБОСИСТЕМ
ТЕХНИКО-ЭКСПЛУАТАЦИОННЫЕ ПАРАМЕТРЫ
DIESELS OF SPECIAL SELF-PROPELLED ROLLING STOCK: LONGEVITY
MODIFICATION OF TRIBOSYSTEMS
OPERATING DATA
Issue Date: 17-Jan-2011
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Барановський Д.М. Довговічність та техніко-експлуатаційні параметри дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць при модифікуванні трибосистем / Д.М. Барановський, С.В. Мямлін // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2010. - № 2.(11) – С. 5-9.
Abstract: Довговічність дизелів спеціального самохідного рухомого складу залізниць напряму залежить від зносостійкості відповідальних трибосистем циліндро-поршневої групи та кривошипно-шатунного механізму. Одним з перспективних технологічних методів підвищення зносостійкості є лазерне модифікування поверхонь із можливим застосуванням у ролі модифікатора вуглекислого газу та природного графіту з ніобієм. Результати експлуатаційних досліджень дизелів з трибосистемами, що модифіковані вуглекислим газом чи природним графітом з ніобієм, показали доцільність використання такого технологічного методу підвищення довговічності, оскільки ресурс дизелів підвищується майже на 40 %, а якісні техніко-експлуатаційні параметри поліпшуються на 8-16 %.
Description: The longevity of diesels of special self-propelled rolling stock depends on wear resistance of responsible tribosystems of piston-cylinder group and crank mechanism. One of the most promising technique of wear resistance improving is surface laser modification which allows to use carbon dioxide and natural graphite with niobium as modifiers. The operational investigation findings of diesels with tribosystems modified by carbon dioxide or natural graphite with niobium have shown that this technological method of longevity improvement is rational as diesel lifetime raises almost by 40% and qualitative operating data are improved by 8-16%.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10495
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:№2 (2010-11)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Барановский.pdf869,73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.