Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛарін, Олександр Миколайович-
dc.contributor.authorСубочев, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorПогорєлов, Михайло Григорович-
dc.contributor.authorЛарин, Александр Николаевич-
dc.contributor.authorСубочев, Александр Иванович-
dc.contributor.authorПогорелов, Михаил Григорьевич-
dc.contributor.authorLarin, A.N.-
dc.contributor.authorSubochev, A.I.-
dc.contributor.authorPogorelov, M.G.-
dc.date.accessioned2012-03-27T09:37:53Z-
dc.date.available2012-03-27T09:37:53Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationЛарін О.М. Вибір й обґрунтування факторів, що впливають на ефективність автосервісного виробництва / О.М. Ларін, О.І. Субочев, М.Г. Погорєлов // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 187-192.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9890-
dc.descriptionA service center operation is considered as decision making in the conditions of information lack about investigated subject. Main results of service centers seem to be an intermedium to the choice and assessment of intensification preferable ways for the automobile maintenance and repair. The judgment method enables to reason dominant factors choice of the service center effectiveness increase. The list of parameters influencing on the coefficient of the expert combined quality rating is suggested. Factors are calculated by their proportionality to the members of the decreasing arithmetic progression.en_US
dc.description.abstractФункціонування автосервісного виробництва розглядається як прийняття рішень в умовах недостатності інформації про обстежений об’єкт. Проаналізовано цей метод. Основні показники автосервісних підприємств подаються як перехідна ланка до вибору і оцінки пріоритетних шляхів інтенсифікації робіт з технічного обслуговування і ремонту (ТО і Р) автомобілів. Метод експертних оцінок дозволяє обґрунтовувати вибір домінантних факторів підвищення ефективності автосервісних підприємств. Наведено перелік параметрів, що впливають на коефіцієнт комбінованої оцінки якості експерта. Вага кожного з запропонованих факторів обчислюється виходячи із припущення про їх пропорційність членам убутної арифметичної прогресії.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОСЕРВІСНЕ ВИРОБНИЦТВОen_US
dc.subjectФАКТОРИ ЕФЕКТИВНОСТІen_US
dc.subjectМЕТОД ЕКСПЕРТНИХ ОЦІНОКen_US
dc.subjectВАГА ФАКТОРІВen_US
dc.subjectАВТОСЕРВИСНОЕ ПРОИЗВОДСТВОen_US
dc.subjectФАКТОРЫ ЭФФЕКТИВНОСТИen_US
dc.subjectМЕТОД ЭКСПЕРТНЫХ ОЦЕНОКen_US
dc.subjectВЕС ФАКТОРОВen_US
dc.subjectSERVICE CENTERen_US
dc.subjectEFFICIENCY FACTORSen_US
dc.subjectJUDGMENT METHODen_US
dc.subjectFACTOR ROLEen_US
dc.titleВибір й обґрунтування факторів, що впливають на ефективність автосервісного виробництваen_US
dc.title.alternativeВыбор и обоснование факторов, влияющих на эффективность автосервисного производстваen_US
dc.title.alternativeChoice and Factor Reasons Influencing on the Efficiency of a Service Centeren_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ларин.pdf365,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.