Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛапутин, Роман Олександрович-
dc.contributor.authorКуєвда, Денис Валерійович-
dc.contributor.authorЛапутин, Роман Александрович-
dc.contributor.authorКуевда, Денис Валериевич-
dc.contributor.authorLaputin, R.A.-
dc.contributor.authorKuevda, D.V.-
dc.date.accessioned2012-03-23T10:35:02Z-
dc.date.available2012-03-23T10:35:02Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationЛапутин Р.О. Математична модель прогнозування кількості ДТП на пересіченні автомобільних доріг на одному рівні / Р.О. Лапутин, Д.В. Куєвда // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 88-92.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9669-
dc.descriptionIn the work the mathematical model of the road accidents number forecasting on the highway crossing at one level with the application of accident risk probability between vehicles in conflict points and on crossing in whole is developed. The concept of a conflict situation in the form of simultaneous occurrence of conflict vehicles movement trajectories of which are crossed, merge or divided on the stopping distance to a conflict point is offered.en_US
dc.description.abstractРозроблена математична модель прогнозування кількості дорожньо-транспортних подій на пересіченні автомобільних доріг на одному рівні на підставі застосування імовірності виникнення конфліктних ситуацій між транспортними засобами в конфліктних точках та на пересіченні в цілому. Запропоноване поняття конфліктної ситуації у вигляді одночасної появи конфліктних транспортних засобів, траєкторії руху яких пересікаються, зливаються або розгалужуються, на відстані менш зупиночного шляху до конфліктної точки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectПЕРЕХРЕСТЯen_US
dc.subjectІНТЕНСИВНІСТЬ РУХУen_US
dc.subjectБЕЗПЕКА РУХУen_US
dc.subjectПОДІЯ ДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНАen_US
dc.subjectПОТІК ТРАНСПОРТНИЙen_US
dc.subjectПЕРЕКРЕСТОКen_US
dc.subjectИНТЕНСИВНОСТЬ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectБЕЗОПАСНОСТЬ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectПРОИСШЕСТВИЕ ДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОЕen_US
dc.subjectПОТОК ТРАНСПОРТНЫЙen_US
dc.subjectCROSSINGen_US
dc.subjectTRAFFIC INTENSITYen_US
dc.subjectTRAFFIC SAFETYen_US
dc.subjectROAD ACCIDENTen_US
dc.subjectTRAFFIC FLOWen_US
dc.titleМатематична модель прогнозування кількості ДТП на пересіченні автомобільних доріг на одному рівніen_US
dc.title.alternativeМатематическая модель прогнозирования количества ДТП на пересечении автомобильных дорог в одном уровнеen_US
dc.title.alternativeMathematical Model of the Road Accident Number Forecasting on the Highway Crossing at One Levelen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лапутин.pdf369,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.