Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9582
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Микола Іванович-
dc.contributor.authorКондратьєв, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorМищенко, Николай Иванович-
dc.contributor.authorКондратьев, Виктор Васильевич-
dc.contributor.authorMishchenko, N.I.-
dc.contributor.authorKondratiev, V.V.-
dc.date.accessioned2012-03-22T07:32:18Z-
dc.date.available2012-03-22T07:32:18Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationМіщенко М.І. Огляд існуючих конструкцій стендів і пристроїв для випробувань шин і ходової частини автомобіля / М.І. Міщенко, В.В. Кондратьєв // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 15-20.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9582-
dc.descriptionA lot of various devices for lateral force and tire slip measurement are used at tire and chassis service property study. In the article the review of the most widespread and original test bed constructions for tire properties study both in laboratory environment, and in road conditions is given. Drumtype and plane beds for tire study in laboratory conditions, namely: at an automobile wheel rolling on a reel or a diagnostic platform with flat working surface are considered. The group of beds for tire and chassis study in road conditions is described. Estimations of bed characteristics are resulted.en_US
dc.description.abstractПри дослідженні експлуатаційних властивостей шин і ходової частини автомобіля використовується багато різних пристроїв для виміру бічної сили й бічного відведення шини. У статті дається огляд найпоширеніших і оригінальних конструкцій іспитових стендів для дослідження властивостей шин як у лабораторних, так і дорожніх умовах. Розглядаються барабанні й площинні стенди для дослідження шин у лабораторних умовах, а саме: при коченні автомобільного колеса на барабані або на діагностичній площадці із плоскою робочою поверхнею. Описано групу стендів для дослідження шин і ходової частини автомобілів у дорожніх умовах. Приводяться оцінки характеристик стендів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectХОДОВА ЧАСТИНА АВТОМОБІЛЯen_US
dc.subjectПНЕВМАТИЧНА ШИНАen_US
dc.subjectБІЧНЕ ВІДВЕДЕННЯen_US
dc.subjectІСПИТОВИЙ СТЕНДen_US
dc.subjectХОДОВАЯ ЧАСТЬ АВТОМОБИЛЯen_US
dc.subjectПНЕВМАТИЧЕСКАЯ ШИНАen_US
dc.subjectБОКОВОЙ УВОДen_US
dc.subjectИСПЫТАТЕЛЬНЫЙ СТЕНДen_US
dc.subjectХОДОВА ЧАСТИНА АВТОМОБІЛЯen_US
dc.subjectПНЕВМАТИЧНА ШИНАen_US
dc.subjectБІЧНЕ ВІДВЕДЕННЯen_US
dc.subjectІСПИТОВИЙ СТЕНДen_US
dc.subjectCHASSISen_US
dc.subjectPNEUMATIC TIREen_US
dc.subjectTIRE SLIPen_US
dc.subjectTHE TEST BEDen_US
dc.titleОгляд існуючих конструкцій стендів і пристроїв для випробувань шин і ходової частини автомобіляen_US
dc.title.alternativeОбзор существующих конструкций стендов и устройств для испытаний шин и ходовой части автомобиляen_US
dc.title.alternativeReview of Existing Tire and Chassis Test Bed Constructionsen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мищенко.pdf2,65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.