Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКулаков, В.О.-
dc.contributor.authorКоваленко, О.П.-
dc.date.accessioned2012-03-22T00:31:47Z-
dc.date.available2012-03-22T00:31:47Z-
dc.date.issued2008-04-10-
dc.identifier.citationДонбас-2020: наука і техніка . виробництву: Матеріали IV науково- практичної конференції. м. Донецьк, 27-28 травня 2008 р. – Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2008.- 597 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 656.025.2-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9567-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність сегментації ринку автотранспортних послуг, її головні ознаки та необхідність проведення сегментації ринку автотранспортних послуг. Використано метод експертних оцінок, за допомогою якого виділено фактори, що впливають на сегментацію пасажирських перевезень.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectприватизаціяen_US
dc.subjectвласністьen_US
dc.subjectінфраструктураen_US
dc.subjectсобівартістьen_US
dc.titleРОЛЬ СЕГМЕНТАЦІЇ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПАСАЖИРСЬКИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІV науково-практичної конференції 2008 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
В.О. Кулаков.pdf265,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.