Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9484
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПрусов, Д.Е.-
dc.contributor.authorМінакова, А.О.-
dc.contributor.authorПрусов, Д.Э.-
dc.contributor.authorМинакова, А.А.-
dc.contributor.authorPrusov, D.E.-
dc.contributor.authorMinakova, A.A.-
dc.date.accessioned2012-03-21T11:06:44Z-
dc.date.available2012-03-21T11:06:44Z-
dc.date.issued2009-09-25-
dc.identifier.citationПрусов Д.Е. Особливості чисельного дослідження стану заглиблених конструкцій транспортних споруд / Д.Е. Прусов, А.О. Мінакова // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 160-167.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9484-
dc.descriptionThe question of the Donbass difficult soil environment is considered and the investigation of the soil foundation interaction with the artificial protecting structure is analyzed. The mathematical model of the soil half-space investigation with the use of the elasticity nonlinear theory is developed. The calculations of the overpass protecting structure deflected mode in interaction with multilayered variable half-space and surfaces with the strip load influence are resulted.en_US
dc.description.abstractВиконано аналіз досліджень взаємодії штучних огороджуючих конструкцій транспортних споруд з неоднорідною ґрунтовою основою покриттів. Розроблено математичну модель дослідження ґрунтового півпростору з використанням нелінійної теорії пружності. Наведено результати чисельних досліджень напружено-деформованого стану огороджуючої конструкції шляхопроводу у взаємодії з багатошаровим неоднорідним півпростором та покриттями під впливом смугового навантаження.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectМЕТОД СКІНЧЕНИХ ЕЛЕМЕНТІВen_US
dc.subjectТЕОРІЯ НЕЛІНІЙНОЇ МЕХАНІКИen_US
dc.subjectҐРУНТОВИЙ ПІВПРОСТІРen_US
dc.subjectОГОРОДЖУЮЧІ КОНСТРУКЦІЇen_US
dc.subjectҐРУНТОВА ОСНОВАen_US
dc.subjectПЛОСКА ЗАДАЧА МЕХАНІКИ ҐРУНТІВen_US
dc.subjectМЕТОД КОНЕЧНЫХ ЭЛЕМЕНТОВen_US
dc.subjectТЕОРИЯ НЕЛИНЕЙНОЙ МЕХАНИКИen_US
dc.subjectГРУНТОВОЕ ПОЛУПРОСТРАНСТВОen_US
dc.subjectОГРАЖДАЮЩИЕ КОНСТРУКЦИИen_US
dc.subjectГРУНТОВАЯ ОСНОВАen_US
dc.subjectПЛОСКАЯ ЗАДАЧА МЕХАНИКИ ГРУНТОВen_US
dc.subjectFINAL ELEMENTS METHODen_US
dc.subjectTHEORY OF NONLINEAR MECHANICSen_US
dc.subjectSOIL HALF-SPACEen_US
dc.subjectPROTECTING STRUCUTUREen_US
dc.subjectTHE SOIL BASEen_US
dc.subjectFLAT PROBLEM OF SOIL MECHANICSen_US
dc.titleОсобливості чисельного дослідження стану заглиблених конструкцій транспортних спорудen_US
dc.title.alternativeОсобенности численного исследования состояния углублённых конструкций транспортных сооруженийen_US
dc.title.alternativeNumerical Investigation Features of the Traffic Facilities Recessed Structureen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2009-8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Прусов.pdf2,74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.