Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9425
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРагозин, Н. П.-
dc.date.accessioned2012-03-20T14:30:10Z-
dc.date.available2012-03-20T14:30:10Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationВісник ДонНУЄТ // Науковий журнал. – Серія «Гуманітарні науки». – № 3 (51)’ 2012en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9425-
dc.description.abstractСтаття містить соціально-філософський аналіз природи знання і освіти в су-часному суспільстві. Перетворення науки і освіти у безпосередню продуктивну силу суспільства є загальновизнаним у сучасному науковому дискурсі. У статті цей процес розглядається як оволодіння капіталом продуктивними силами науки і освіти, і автор робить спробу розкрити його протиріччя і проблеми. У зв’язку з цим розглядається зміст понять „освітні послуги”, „суспільне благо”, „суспільство знань” „людський капітал”.en_US
dc.publisherВісник ДонНУЄТ // Науковий журнал. – Серія «Гуманітарні науки». – № 3 (51)’ 2012en_US
dc.relation.ispartofseriesГуманітарні науки;№ 3 (51)-
dc.subjectосвітні послугиen_US
dc.subjectринок освітніх послугen_US
dc.subjectлюдський капіталen_US
dc.titleОБРАЗОВАНИЕ: БЛАГО ИЛИ ТОВАР?en_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рагозин Образование благо или товар.pdf253,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.