Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9425
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рагозин, Н. П. | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-20T14:30:10Z | - |
dc.date.available | 2012-03-20T14:30:10Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Вісник ДонНУЄТ // Науковий журнал. – Серія «Гуманітарні науки». – № 3 (51)’ 2012 | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9425 | - |
dc.description.abstract | Стаття містить соціально-філософський аналіз природи знання і освіти в су-часному суспільстві. Перетворення науки і освіти у безпосередню продуктивну силу суспільства є загальновизнаним у сучасному науковому дискурсі. У статті цей процес розглядається як оволодіння капіталом продуктивними силами науки і освіти, і автор робить спробу розкрити його протиріччя і проблеми. У зв’язку з цим розглядається зміст понять „освітні послуги”, „суспільне благо”, „суспільство знань” „людський капітал”. | en_US |
dc.publisher | Вісник ДонНУЄТ // Науковий журнал. – Серія «Гуманітарні науки». – № 3 (51)’ 2012 | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Гуманітарні науки;№ 3 (51) | - |
dc.subject | освітні послуги | en_US |
dc.subject | ринок освітніх послуг | en_US |
dc.subject | людський капітал | en_US |
dc.title | ОБРАЗОВАНИЕ: БЛАГО ИЛИ ТОВАР? | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Рагозин Образование благо или товар.pdf | 253,59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.