Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорбай, О.З.-
dc.contributor.authorГоленко, К.Е.-
dc.contributor.authorГорбай, О.З.-
dc.contributor.authorГоленко, К.Э.-
dc.contributor.authorGorbay, О.З.-
dc.contributor.authorGolenko, K.E.-
dc.date.accessioned2012-03-19T12:07:40Z-
dc.date.available2012-03-19T12:07:40Z-
dc.date.issued2009-09-25-
dc.identifier.citationГорбай О.З. Дослідження напружено-деформованого стану типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів в умовах оцінки пасивної безпеки / О.З. Горбай, К.Е. Голенко // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 1.(8) – С. 100-104.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9197-
dc.descriptionDeflected mode of the typical pin-jointed bus body frame of all kinds (Low-entry and on the basis of the truck chassis) in the conditions of passive safety examining for compliance to Rules #66 SEK of UNO and normative requirements of FMVSS No.216 is studied. It is of practical importance for modern bus construction and may be the base for further analysis on the uniform-strength body frame construction obtaining, its strength properties increase.en_US
dc.description.abstractДосліджено напружено-деформований стан типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів різних типів (Low-entry та на шасі вантажного авто) в умовах випробувань пасивної безпеки на відповідність Правилам №66 ЄЕК ООН та нормативним вимогам FMVSS №.216, що має практичне значення для сучасного автобусобудування та може бути основою для подальшого аналізу рівноміцності конструкції каркасу кузова, підвищення її міцносних показників.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectКАРКАС КУЗОВА АВТОБУСАen_US
dc.subjectВУЗЛОВІ З'ЄДНАННЯen_US
dc.subjectНАПРУЖЕНО-ДЕФОРМОВАНИЙ СТАНen_US
dc.subjectМІЦНІСТЬen_US
dc.subjectКАРКАС КУЗОВА АВТОБУСАen_US
dc.subjectУЗЛОВЫЕ СОЕДИНЕНИЯen_US
dc.subjectНАПРЯЖЕННО-ДЕФОРМИРОВАННОЕ СОСТОЯНИЕen_US
dc.subjectПРОЧНОСТЬen_US
dc.subjectBUS BODY FRAMEen_US
dc.subjectPIN JOINTSen_US
dc.subjectDEFLECTED MODEen_US
dc.subjectSTRENGTHen_US
dc.titleДослідження напружено-деформованого стану типових вузлових з’єднань каркасів кузовів автобусів в умовах оцінки пасивної безпекиen_US
dc.title.alternativeИсследование напряженно-деформированного состояния типичных узловых соединений каркасов кузовов автобусов в условиях оценки пассивной безопасностиen_US
dc.title.alternativeDeflected Mode Study of the Typical Pin-Jointed Bus Body Frame in the Conditions of Passive Safety Evaluationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2009-8)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Горбай.pdf1,93 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.