Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8638
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоробський, Руслан Владиславович-
dc.contributor.authorРустамова, Гунель Матлаб-Кизи-
dc.date.accessioned2012-03-14T17:39:35Z-
dc.date.available2012-03-14T17:39:35Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКоробський Р.В., Рустамова Г.М-К.Проблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукції//Актуальні проблеми екомічного і соціального розвитку регіону: Збірник матеріалів всеукраїнської науково-практичної конференції. - В 2-x томах. – Т.2. - Красноармійськ: КІІ ДонНТУ, 2011. - 363 с. – с. 60-62en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/8638-
dc.description.abstractСучасні умови управіння диктують все вищі вимоги до українських підприємств. Бажає цього чи ні, але кожен керівник рано чи пізно постає перед рішенням впровадження заходів соціальної відповідальності до стратегії розвитку свого підприємства, адже в умовах інтеграції до світової спільноти соціальна відповідальність бізнесу є необхідною складовою та стрижнем конкурентоспроможності підприємства.-
dc.publisherООО "Цифровая типография" г. Донецкen_US
dc.subjectсоціально-відповідальнийen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.titleПроблеми підвищення соціальної відповідальності маркетингу та конкурентноспосможності продукціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf132,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.