Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсеєва, Олена Геннадіївна-
dc.date.accessioned2012-03-12T22:51:08Z-
dc.date.available2012-03-12T22:51:08Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationВісник Черкаського Національно-го Університету імені Б. Хмельницького.en_US
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7938-
dc.descriptionфахове видання з педагогічних наукen_US
dc.description.abstractПодробно рассмотрены особенности построения семантической компоненты предметной модели студента по высшей математике на примере раздела «Линейная алгебра и аналитическая геометрия». Описана структура семантического конспекта, а также принципы построения семантических фактов. Приведены фрагменты конспекта.en_US
dc.publisherЧеркаси: вид-во ЧНУen_US
dc.relation.ispartofseriesВип. 162;С.106-113.-
dc.subjectлинейная алгебраen_US
dc.subjectсемантический конспектen_US
dc.subjectпредметн модель студентаen_US
dc.subjectдеятельностное обучение математикеen_US
dc.titleОсобливості побудови семантичного компонента предметної моделі студента з вищої математикиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник Черкасского университета сентябрь 2009.pdf168,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.