Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7936
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсеєва, Олена Геннадіївна-
dc.date.accessioned2012-03-12T22:20:40Z-
dc.date.available2012-03-12T22:20:40Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationДидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць.en_US
dc.identifier.issn2079-9152-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7936-
dc.descriptionфахове видання з педагогічних наукen_US
dc.description.abstractУ статті надано технологію розробки задач з вищої математики на основі семантичної, операційної і процедурної компоненти предметної моделі студента. Сформульовано поняття спектра знань і спектра вмінь задачі. Підхід, що описано, дозволяє створювати систему задач, що спрямовані на формування вмінь, необхідних для засвоєння певної теми.en_US
dc.publisherДонецьк: ТЕАНen_US
dc.relation.ispartofseriesВип.32.;С. 101–107-
dc.subjectспектр знань задачі,en_US
dc.subjectспектр вмінь задачіen_US
dc.subjectсистема задач з вищої математикиen_US
dc.subjectпредметна модель студентаen_US
dc.titleСпектральний підхід до розробки системи навчальних задач з вищої математики на основі предметної моделі студентаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник донецкого университета октябрь 2009.pdf155,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.