Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7936
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Євсеєва, Олена Геннадіївна | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-12T22:20:40Z | - |
dc.date.available | 2012-03-12T22:20:40Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Дидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць. | en_US |
dc.identifier.issn | 2079-9152 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7936 | - |
dc.description | фахове видання з педагогічних наук | en_US |
dc.description.abstract | У статті надано технологію розробки задач з вищої математики на основі семантичної, операційної і процедурної компоненти предметної моделі студента. Сформульовано поняття спектра знань і спектра вмінь задачі. Підхід, що описано, дозволяє створювати систему задач, що спрямовані на формування вмінь, необхідних для засвоєння певної теми. | en_US |
dc.publisher | Донецьк: ТЕАН | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вип.32.;С. 101–107 | - |
dc.subject | спектр знань задачі, | en_US |
dc.subject | спектр вмінь задачі | en_US |
dc.subject | система задач з вищої математики | en_US |
dc.subject | предметна модель студента | en_US |
dc.title | Спектральний підхід до розробки системи навчальних задач з вищої математики на основі предметної моделі студента | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сборник донецкого университета октябрь 2009.pdf | 155,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.