Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЄвсеєва, Олена Геннадіївна-
dc.date.accessioned2012-03-12T21:59:37Z-
dc.date.available2012-03-12T21:59:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7934-
dc.descriptionфахове видання з педагогічних наукen_US
dc.description.abstractДетально розглянуто технологію розробки тестових завдань, що призначені для перевірки сформованості предметних умінь, на основі діяльнісного підходу до навчання. Описано п‘ятикомпонентну предметну модель студента з вищої математики на прикладі векторної алгебри. Наведено приклади тестових завдань різних типів.en_US
dc.publisherВісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки».en_US
dc.relation.ispartofseriesВип. 150.;С. 62–72.-
dc.subjectтестовы завданняen_US
dc.subjectвища математикаen_US
dc.subjectпредметна модель студентаen_US
dc.subjectдіяльністний підхідen_US
dc.titleРозробка тестових завдань з вищої математики на основі діяльнісного підходу до навчанняen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник Черкасского университета апрель 2009.pdf173,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.