Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7932
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Евсеева, Елена Геннадиевна | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-12T21:08:34Z | - |
dc.date.available | 2012-03-12T21:08:34Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.issn | 2079-9152 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7932 | - |
dc.description | фахове видання з педагогічних наук | en_US |
dc.description.abstract | Розглянуто загальні питання моделювання студента. Наведено предметну семантичну модель з лінійної алгебри. | en_US |
dc.publisher | Дидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць. | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Вип.24.;С. 103–111 | - |
dc.subject | линейная алгебра | en_US |
dc.subject | семантический конспект | en_US |
dc.title | Семантический конспект по линейной алгебре | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сборник Донецкого Университета декабрь 2005.pdf | 156,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.