Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЕвсеева, Елена Геннадиевна-
dc.date.accessioned2012-03-12T21:08:34Z-
dc.date.available2012-03-12T21:08:34Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.issn2079-9152-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7932-
dc.descriptionфахове видання з педагогічних наукen_US
dc.description.abstractРозглянуто загальні питання моделювання студента. Наведено предметну семантичну модель з лінійної алгебри.en_US
dc.publisherДидактика математики: проблеми та дослідження: Міжнародний збірник наукових праць.en_US
dc.relation.ispartofseriesВип.24.;С. 103–111-
dc.subjectлинейная алгебраen_US
dc.subjectсемантический конспектen_US
dc.titleСемантический конспект по линейной алгебреen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри "Вища математика" ім.В.В.Пака

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сборник Донецкого Университета декабрь 2005.pdf156,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.