Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7698
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯгельська, Катерина Юріївна-
dc.contributor.authorYagelskaya, E.-
dc.date.accessioned2012-03-12T08:08:07Z-
dc.date.available2012-03-12T08:08:07Z-
dc.date.issued2012-03-12-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7698-
dc.descriptionВ статті розглядається значення Інтернету як нового активного середовища для спілкування, типи публіки як аудиторії, що відвідують Інтернет. На підставі проведених досліджень зроблено висновки стосовно впливу Інтернету на встановлення довірливих відносин між підприємствами і цільовими групами та на репутацію підприємств. Визначено важливість Інтернет-PR для підприємств металургійної галузі. Запропоновано рекомендації щодо організації PR-діяльності в сфері Інтернет для вітчизняних металургійних підприємств.en_US
dc.subjectІнтернетen_US
dc.subjectPRen_US
dc.subjectкреативen_US
dc.subjectметалургійне підприємствоen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectрепутаціяen_US
dc.subjectорганізація PR-діяльностіen_US
dc.titleІНТЕРНЕТ- PR НА МЕТАЛУРГІЙНИХ ПІДПРИЄМСТВАХen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ягельская_пр в інтернет.pdf152,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.