Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7618
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРощина Л.О., Захаров О.О.-
dc.date.accessioned2012-03-11T16:23:09Z-
dc.date.available2012-03-11T16:23:09Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРощина Л.О., Захаров О.О. Болонський процес та його вплив на самореалізацію студента // Наука. Релігія. Суспільство. – 2011. – №1. – С. 89-94.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7618-
dc.description.abstractВ статті зроблено спробу проаналізувати особливості впровадження Болонської системи навчання в українських реаліях. Доведено, що Болонська система, при всіх її недоліках, може позитивно вплинути на систему освіти в Україні. Ця система враховує індивідуальні особливості кожного студента і надає простір для його творчої самореалізації, усвідомлення свого місця в суспільстві.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectБолонський процес, освіта, Україна, студентen_US
dc.titleБолонський процес та його вплив на самореалізацію студентаen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри історії і права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
болонський процес.doc10,2 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.