Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7527
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗайцева, Е.Є.-
dc.contributor.authorЧервинський, В.В.-
dc.contributor.authorТурупалов, В.В.-
dc.date.accessioned2012-03-10T15:04:01Z-
dc.date.available2012-03-10T15:04:01Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.issn0135-1710-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7527-
dc.description.abstractДля транспортної системи кар'єрного комплексу з односмуговими дорогами запропоновано модель у вигляді мережі Петрі. Побудовано граф синхронізації розробленої мережі Петрі і його Max-Plus-алгебраїчне представлення, та промодельовано поведінку вихідної транспортної системи. Наведено діаграми Ганта і графіки перехідних процесів у некерованної системи, отримані на основі результатів моделюванняen_US
dc.publisherХарьковский национальный университет радиоэлектроникиen_US
dc.relation.ispartofseriesАвтоматизированные системы управления и приборы автоматики;-
dc.subjectМоделюванняen_US
dc.subjectТранспортні потокиen_US
dc.subjectМережі Петріen_US
dc.titleМоделювання транспортних потоків як дискретно-безперевного об'єктаen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри Автоматики і телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зайцева_Червинский_Турупалов.pdf2,46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.