Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧенцов, Н.А.-
dc.contributor.authorБобровицкий, В.И.-
dc.date.accessioned2012-03-05T19:51:43Z-
dc.date.available2012-03-05T19:51:43Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationДонбас-2020: наука і техніка – виробництву: Матеріали III науково-практичної конференції. м. Донецьк, 30-31 травня 2006 р. - Донецьк, ДонНТУ Міністерства освіти і науки, 2006.- 701 с.en_US
dc.identifier.otherУДК 669.02.004.5-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/7149-
dc.description.abstractОдним з шляхів підвищення ефективності ремонтної служби металургійного підприємства є автоматизація її організаційної діяльності. Пропонується типова стру- ктура автоматизованої системи ремонтної служби, підходи до її побудови і реалізації видів забезпечення.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectметаллургическое предприятиеen_US
dc.subjectремонтная службаen_US
dc.subjectавтоматизацияen_US
dc.subjectлокальная компьютерная сетьen_US
dc.titleОПЫТ АВТОМАТИЗАЦИИ РЕМОНТНОЙ СЛУЖБЫ МЕТАЛЛУРГИЧЕСКОГО ПРЕДПРИЯТИЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІІІ науково-практичної конференції 2006 р.
Статті кафедри механічного обладнання заводів чорної металургії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
620_Czencow.PDF959,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.