Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6839
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тарасюк, В.П. | - |
dc.contributor.author | Зори, А.А | - |
dc.date.accessioned | 2012-03-03T17:48:59Z | - |
dc.date.available | 2012-03-03T17:48:59Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Вестник Херсонского національного технического университета. Випуск 1(30). — Херсон, 2008. — С.433–434. (ВАК) | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6839 | - |
dc.description.abstract | Використовування мультимедійних технологій в учбовому процесі вузу по напряму «Електроніка» дозволяє перейти від пасивного до активного способу реалізації освітньої діяльності, при якому той, що навчається є головним учасником процесу навчання. Застосування розроблених програмних продуктів, необхідних при самостійному вивченні дисципліни (при виконанні віртуальних лабораторних робіт, при поточному тестування, рішенні задач, самоперевірки знань), а також застосування дешевих у виробництві електронних носіїв інформації замість дорогих паперових, дозволить одержати значний економічний ефект від запровадження результатів розробки в учбовому процесі вищих учбових закладів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Випуск 1(30); | - |
dc.subject | Болонский процесс | en_US |
dc.subject | схемотехника | en_US |
dc.subject | мультимедийный технологии | en_US |
dc.subject | электронный учебник | en_US |
dc.title | Підвищення ефективності запровадження основ Болонського процесу за рахунок створення електронних підручників для самостійного вивчення дисциплін з аналогової схемотехніки та імпульсних пристроїв | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри електронної техніки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Статья2.pdf | 106,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.