Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТарасюк, В.П.-
dc.contributor.authorЗори, А.А-
dc.date.accessioned2012-03-03T17:48:59Z-
dc.date.available2012-03-03T17:48:59Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВестник Херсонского національного технического университета. Випуск 1(30). — Херсон, 2008. — С.433–434. (ВАК)en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6839-
dc.description.abstractВикористовування мультимедійних технологій в учбовому процесі вузу по напряму «Електроніка» дозволяє перейти від пасивного до активного способу реалізації освітньої діяльності, при якому той, що навчається є головним учасником процесу навчання. Застосування розроблених програмних продуктів, необхідних при самостійному вивченні дисципліни (при виконанні віртуальних лабораторних робіт, при поточному тестування, рішенні задач, самоперевірки знань), а також застосування дешевих у виробництві електронних носіїв інформації замість дорогих паперових, дозволить одержати значний економічний ефект від запровадження результатів розробки в учбовому процесі вищих учбових закладів.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1(30);-
dc.subjectБолонский процессen_US
dc.subjectсхемотехникаen_US
dc.subjectмультимедийный технологииen_US
dc.subjectэлектронный учебникen_US
dc.titleПідвищення ефективності запровадження основ Болонського процесу за рахунок створення електронних підручників для самостійного вивчення дисциплін з аналогової схемотехніки та імпульсних пристроївen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри електронної техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья2.pdf106,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.