Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6731
Назва: Процесс маркетизации коммунального хозяйства
Інші назви: Процес маркетизації комунального господарства
Marketization process of public utilities
Автори: Полуянов, Владимир Петрович
Полуянов, Володимир Петрович
Poluyanov, Vladimir Petrovich
Кравченко, Роман Сергеевич
Кравченко, Роман Сергійович
Kravchenko, R.S.
Ключові слова: Жилищно-коммунальное хозяйство
Инфраструктурные проекты
Маркетизация
Государственно-частное партнерство
Маркетинг услуг
Дата публікації: 2011
Видавництво: Збірник наукових праць Приазовського державного техничного університету
Бібліографічний опис: Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності: Збірник наукових праць. Маріуполь: ДВНЗ «ПДТУ», 2011. - Т. 1. -С. 61-66
Серія/номер: ;Т.1
Короткий огляд (реферат): Проанализированы аспекты процесса маркетизации жилищно-коммунального хозяйства; обоснована необходимость реформирования отрасли в контексте парадигмы государственно-частного партнерства; определены основные стратегические направления повышения эффективности деятельности коммунального хозяйства и сбалансирования интересов всех субъектов процесса
Опис: The aspects of the public utilities marketization process are analyzed; necessity of reforming the industry in the context of the state-private partnership paradigm is grounded; the key strategic directions for municipal services improvement and balancing the interests of all process subjects are defined
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6731
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Процесс маркетизации коммунального хозяйства.pdf141,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.