Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6087
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВербицкий, В.Г.-
dc.contributor.authorМакаров, В.А.-
dc.contributor.authorДугельный, В.Н.-
dc.contributor.authorВербицький, В.Г.-
dc.contributor.authorМакаров, В.А.-
dc.contributor.authorДугельний, В.М.-
dc.contributor.authorVerbitskiy, V.G.-
dc.contributor.authorMakarov, V.A.-
dc.contributor.authorDugelney, V.N.-
dc.date.accessioned2012-03-01T10:55:15Z-
dc.date.available2012-03-01T10:55:15Z-
dc.date.issued2006-12-22-
dc.identifier.citationВербицкий В.Г. Анализ курсовой устойчивости модели легкового автомобиля с управляемым колесным модулем при наличии силовой неоднородности шин / В.Г. Вербицкий, В.А. Макаров, В.Н. Дугельный // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2006. - № 2(3). – С. 5-12.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/6087-
dc.descriptionThe postbifurkation analysis of the passenger car model behavior with the controlled wheeled module is carried out. For the course stability analysis realization of the passenger car model with the controlled wheeled module the method of the phase trajectories construction was used. Using a specific set of automobile parameters as an example an attempt to follow typical development stages of the undesirable system behavior at exceeding of critical value longitudinal velocity is model.en_US
dc.description.abstractВыполнен постбифуркационный анализ поведе- ния модели автомобиля с управляемым колесным модулем. Для проведения анализа курсовой устойчивости модели легкового автомобиля с управляемым колесным модулем использовался метод построения фазовых траекторий. На примере конкретного набора параметров автомобиля предпринята попытка проследить характерные этапы развития нежелательного поведения системы при превышении продольной скорости движения критического значения.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectЛЕГКОВОЙ АВТОМОБИЛЬen_US
dc.subjectКУРСОВАЯ УСТОЙЧИВОСТЬen_US
dc.subjectУПРАВЛЯЕМЫЙ КОЛЕСНЫЙ МОДУЛЬen_US
dc.subjectШИНАen_US
dc.subjectРЕЖИМ ДВИЖЕНИЯen_US
dc.subjectЛЕГКОВИЙ АВТОМОБІЛЬen_US
dc.subjectКУРСОВА СТІЙКІСТЬen_US
dc.subjectКЕРОВАНИЙ КОЛІСНИЙ МОДУЛЬen_US
dc.subjectШИНАen_US
dc.subjectРЕЖИМ РУХУen_US
dc.subjectPASSENGER CARen_US
dc.subjectCOURSE STABILITYen_US
dc.subjectCONTROLLED WHEELED MODULEen_US
dc.subjectTIREen_US
dc.subjectMODE OF TRAFFICen_US
dc.titleАнализ курсовой устойчивости модели легкового автомобиля с управляемым колесным модулем при наличии силовой неоднородности шинen_US
dc.title.alternativeАналіз курсової стійкості моделі легкового автомобіля з керованим колісним модулем за наявності силової неоднорідності шинen_US
dc.title.alternativeCourse Stability Analysis the Passenger Car Model with the Controlled Wheeled Module in the Presence of Power Inhomogeneityen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2006-3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вербицкий.pdf575,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.