Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5509
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дацун, Н.М. | - |
dc.creator | Дацун, Н.Н. | - |
dc.date.accessioned | 2012-02-18T15:07:31Z | - |
dc.date.available | 2012-02-18T15:07:31Z | - |
dc.date.issued | 2000 | - |
dc.identifier.citation | Дацун Н.М. Колаборативні моделі в дистанційній університетській освіті/ Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.:НМЦВО, 2000. Вип. 27. – с.85-94. | - |
dc.identifier.issn | 5-8238-0603-5 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5509 | - |
dc.description.abstract | В статті розглядаються сучасні колаборативні моделі дистанційної освіти, що базуються на концепціях Groupeware (групова робота "викладач - студенти", "студент - студенти", "викладач - корпорацiї " і т.п.) і Distributed Computing (як модель розподіленої освіти). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.:НМЦВО, 2000. Вип. 27.; | - |
dc.subject | дистанційна освіта | en_US |
dc.subject | "відкриті системи" | en_US |
dc.subject | організаційні моделі | en_US |
dc.subject | педагогічні моделі | en_US |
dc.subject | групова робота | en_US |
dc.subject | модель "викладач-студент" | en_US |
dc.subject | модель "викладач-студенти" | en_US |
dc.subject | модель "викладач-викладач" | en_US |
dc.subject | зміна ролей | en_US |
dc.subject | технологічні проекти для вищої освіти | en_US |
dc.subject | дистанционное образование | en_US |
dc.subject | "открытые системы" | en_US |
dc.subject | организационные модели | en_US |
dc.subject | педагогические модели | en_US |
dc.subject | групповая работа | en_US |
dc.subject | модель "преподаватель-студент" | en_US |
dc.subject | модель "преподаватель-студенты" | en_US |
dc.subject | модель "преподаватель-преподаватель" | en_US |
dc.subject | изменение ролей | en_US |
dc.subject | технологические проекты для высшего образования | en_US |
dc.subject | distance education | en_US |
dc.subject | "open systems" | en_US |
dc.subject | organizational models | en_US |
dc.subject | pedagogical model | en_US |
dc.subject | groupeware | en_US |
dc.subject | model of "teacher-student" | en_US |
dc.subject | model of "teacher-students" | en_US |
dc.subject | model of "teacher-teacher" | en_US |
dc.subject | change of roles | en_US |
dc.subject | technology projects for higher education | en_US |
dc.title | Колаборативні моделі в дистанційній університетській освіті | en_US |
dc.title.alternative | Колаборативные модели в дистанционном университетском образовании | - |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті співробітників кафедри ПМІ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
col models.pdf | 244,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.