Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5448
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛевшов А.В., Джура С.Г, Чурсинов В.И.-
dc.date.accessioned2012-02-18T09:48:44Z-
dc.date.available2012-02-18T09:48:44Z-
dc.date.issued2011-11-25-
dc.identifier.otherУДК 621.311.153.001.24-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5448-
dc.description.abstractПроанализированы парадигмы развития образования: фрактальная парадигма, политомическая парадигма, креативная парадигма а также иерархия знаний. Предложена гипотеза нового подхода к дистанционному образованию, основанному на парадигме энергоинформационной педагогики, а также подход к осознанию и построению этических алгоритмов.en_US
dc.subjectфрактальная парадигма, политомическая парадигма, креативная парадигма, этические алгоритмыen_US
dc.titleЭТИЧЕСКИЕ АЛГОРИТМЫ МИРОЗДАНИЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ЕПМ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ethik_algoritm.doc161,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.