Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5448
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Левшов А.В., Джура С.Г, Чурсинов В.И. | - |
dc.date.accessioned | 2012-02-18T09:48:44Z | - |
dc.date.available | 2012-02-18T09:48:44Z | - |
dc.date.issued | 2011-11-25 | - |
dc.identifier.other | УДК 621.311.153.001.24 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/5448 | - |
dc.description.abstract | Проанализированы парадигмы развития образования: фрактальная парадигма, политомическая парадигма, креативная парадигма а также иерархия знаний. Предложена гипотеза нового подхода к дистанционному образованию, основанному на парадигме энергоинформационной педагогики, а также подход к осознанию и построению этических алгоритмов. | en_US |
dc.subject | фрактальная парадигма, политомическая парадигма, креативная парадигма, этические алгоритмы | en_US |
dc.title | ЭТИЧЕСКИЕ АЛГОРИТМЫ МИРОЗДАНИЯ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри ЕПМ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ethik_algoritm.doc | 161,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.