Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.06 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2010-04-22КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ЯК СКЛАДОВА МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ БАНКУКосова, Е.В.
2010-04-22СУЩНОСТЬ, ЦЕЛИ И ФУНКЦИИ ПРОМЫШЛЕННОГО МАРКЕТИНГААндреева, А.С.
2012-04ЦІНОВА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА НА ПРИКЛАДІ ВАТ «МОБІЛЬНІ ТЕЛЕСИСТЕМИ»КОЧКІНА, О.О.
2011-04-21ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ СТРАТЕГИИ МЕЖДУНАРОДНОГО МАРКЕТИНГА В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХДжуха, М.
2011-04-21ОСОБЕННОСТИ МЕЖДУНАРОДНОГО МАРКЕТИНГА В УСЛОВИЯХ ГЛОБАЛИЗАЦИИ ЭКОНОМИКИМараховский, И.
2009-04ДИРЕКТ-МАРКЕТИНГ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕЛЕМЕНТ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГПОЛЯЧОНОК, Є.О.
2010-04-22УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА НА ПІДСТАВІ ФУНКЦІОНАЛЬНО-ВАРТІСНОГО АНАЛІЗУМасюк, А.Б.
2010-04-22ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО МЕХАНІЗМУ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІНестеров, Е.С.
2010-04-22РОЛЬ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ІНТЕРНЕТУ В ПРОЦЕСІ РОЗРОБКИ МАРКЕТИНГОВОГО АУДИТУ ДЛЯ АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА (АТП)Белоусова, Р.О.
2010-04-22ВОЗМОЖНОСТИ ЭФФЕКТИВНОГО ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ОСНОВНЫХ ФОНДОВ В СФЕРЕ ГРУЗОПЕРЕВОЗОК ПО ДОНЕЦКОЙ ОБЛАСТИМачуляк, Н.В.