Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2007-06-22Застосування маркетингових досліджень на АТП як основна вимога ринкової економікиКулаков, Віктор Олексійович; Макеєв, Максим Сергійович; Кулаков, Виктор Алексеевич; Макеев, Максим Сергеевич; Kulakov, V.A.; Makeyev, M.S.
2012-04РОЛЬ ИНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГИЙ В РАЗВИТИИ СОВРЕМЕННОГО МАРКЕТИНГАГЕРАСИМОВА, Ю.В.; Ровт, Э.П.
2012-04СТРАТЕГІЧНА МАРКЕТИНГОВА СПРЯМОВАНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОВГОСТРОКОВОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВИРОБНИЧОГО ПІДПРИЄМСТВААНТИПЕНКО, К.А.; Пехтерева, В.В.
2012-04УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ УПРАВЛІННЯ НА ПРИВАТНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «ГОРЛІВСЬКИЙ МАШИНОБУДІВНИК»АНТИПЕНКО, К.А.; Пехтєрева, В.В.
2010-04МАРКЕТИНГОВАЯ КОММУНИКАЦИОННАЯ СТРАТЕГИЯ ПРОМЫШЛЕННОГО ПРЕДПРИЯТИЯ НА ПРИМЕРЕ СП ООО «ВОСТОКУГЛЕМАШ» «РМЗ»РОССОХА, А.В.
2010-04СПЕЦИФИКА МАРКЕТИНГА ВО ВНЕШНЕЭКОНОМИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПРЕДПРИЯТИЯНЕМИЧЕВА, О.В.
2012-04РЕКЛАМНА ДІЯЛЬНІСТЬ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУШТИЛЕЦЬ, Т.С.; Рюміна, Є.Л.