Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодригало, М.А.-
dc.contributor.authorВолков, В.П.-
dc.contributor.authorФайст, В.Л.-
dc.contributor.authorПодригало, М.А.-
dc.contributor.authorВолков, В.П.-
dc.contributor.authorФайст, В.Л.-
dc.contributor.authorPodrigalo, M.A.-
dc.contributor.authorVolkov, V.P.-
dc.contributor.authorFaijst, V.L.-
dc.date.accessioned2012-02-01T12:35:11Z-
dc.date.available2012-02-01T12:35:11Z-
dc.date.issued2008-12-01-
dc.identifier.citationПодригало М.А. Рациональное управление процессом качения автомобильного колеса / М.А. Подригало, В.П. Волков, В.Л. Файст // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 2(7). - С. 70-78.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4502-
dc.descriptionAutomobile brake and traction properties define the safety of its use in the conditions of the modern traffic high intensity. In this article the ideal process of the automobile wheel rolling control in brake and traction modes is considered. Dependences of the control action on wheel rolling parameters are defined.en_US
dc.description.abstractТормозные и тяговые свойства автомобиля определяют безопасность его использования в условиях высокой насыщенности современных транспортных потоков. В данном исследовании рассмотрен идеальный процесс управления качением автомобильного колеса в тормозном и тяговом режимах. Определены зависимости управляющих воздействий от параметров качения колеса.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectТОРМОЗНОЙ РЕЖИМen_US
dc.subjectКОЛЕСОen_US
dc.subjectТЯГОВЫЙ РЕЖИМen_US
dc.subjectАНТИБЛОКИРОВОЧНАЯ СИСТЕМАen_US
dc.subjectГАЛЬМІВНИЙ РЕЖИМen_US
dc.subjectКОЛЕСОen_US
dc.subjectТЯГОВИЙ РЕЖИМen_US
dc.subjectАНТИБЛОКУВАЛЬНА СИСТЕМАen_US
dc.subjectBRAKE MODEen_US
dc.subjectWHEELen_US
dc.subjectTRACTION MODEen_US
dc.subjectANTIBLOCKING SYSTEMen_US
dc.titleРациональное управление процессом качения автомобильного колесаen_US
dc.title.alternativeРаціональне керування процесом кочення автомобільного колесаen_US
dc.title.alternativeRational Control of the Automobile Wheel Rolling Processen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2008-7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подригало Волков.pdf550,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.