Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4493
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодригало, М.А-
dc.contributor.authorКлец, Д.М.-
dc.contributor.authorАбдулгазис, А.У.-
dc.contributor.authorПодригало, М.А.-
dc.contributor.authorКлец, Д.М.-
dc.contributor.authorАбдулгазіс, А.У.-
dc.contributor.authorPodrigalo, M.A.-
dc.contributor.authorKlets, D.M.-
dc.contributor.authorAbdulgazis, A.U.-
dc.date.accessioned2012-02-01T10:59:29Z-
dc.date.available2012-02-01T10:59:29Z-
dc.date.issued2008-12-01-
dc.identifier.citationПодригало М.А. Исследование бокового увода автомобиля при разности динамических радиусов ведущих колес / М.А. Подригало, Д.М. Клец, А.У. Абдулгазис // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2008. - № 2(7). - С. 41-50.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4493-
dc.descriptionIn the article an influence of the drive wheels effective radius difference on the automobile turning moment and angular velocity is analyzed. The criterial expressions for the estimation of the automobile motion stability are obtained.en_US
dc.description.abstractВ настоящем исследовании проведен анализ влияния разности динамических радиусов ведущих колес на величину поворачивающего момента и угловую скорость автомобиля. Получены критериальные выражения для оценки устойчивости движения автомобиля.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОМОБИЛЬen_US
dc.subjectУСТОЙЧИВОСТЬen_US
dc.subjectУПРАВЛЯЕМОСТЬen_US
dc.subjectЗАНОСen_US
dc.subjectДИНАМИЧЕСКИЙ РАДИУСen_US
dc.subjectАВТОМОБІЛЬen_US
dc.subjectСТІЙКІСТЬen_US
dc.subjectКЕРОВАНІСТЬen_US
dc.subjectЗАНОСen_US
dc.subjectДИНАМІЧНИЙ РАДІУСen_US
dc.subjectSTABILITYen_US
dc.subjectSTEERABILITYen_US
dc.subjectSKIDDINGen_US
dc.subjectEFFECTIVE RADIUSen_US
dc.titleИсследование бокового увода автомобиля при разности динамических радиусов ведущих колесen_US
dc.title.alternativeДослідження бокового уводу автомобіля при різності динамічних радіусів ведучих колісen_US
dc.title.alternativeEstimation of the automobile lateral skid at the difference of the drive wheels effective radiusen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№2 (2008-7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
подригало Клец.pdf487,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.