Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4236
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілімошин, В.Ю.-
dc.contributor.authorНужний, Володимир Васильович-
dc.contributor.authorФилимошин, В.Ю.-
dc.contributor.authorНужний, Владимир Васильевич-
dc.contributor.authorFilimoshin, V.U.-
dc.contributor.authorNuzhniy, V.V.-
dc.date.accessioned2012-01-23T08:37:17Z-
dc.date.available2012-01-23T08:37:17Z-
dc.date.issued2007-12-24-
dc.identifier.citationФілімошин В.Ю. Виведення основних вимог та принципів автоматичного керування електропневматичним приводом гальм автопоїзда / В.Ю. Філімошин, В.В. Нужний // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ ДонНТУ. - Горлівка, 2007. - № 2(5). - С. 128-132.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/4236-
dc.descriptionIn the article the consideration urgency of the given scientific problem is concluded. The existing at present kinds of the articulated truck electro pneumatic machine are considered, their advantages and disadvantages are indicated. The basic requirements to the workable electro pneumatic braking machine with the microprocessor control are concluded. The scheme of the articulated truck electro pneumatic machine with the microprocessor control and the scheme of the automatic brake regulation to the workable machine are presented. The results of the investigation and its analyses are also presented in the work.en_US
dc.description.abstractРозглянуті існуючі на сьогодні види електропневматичного приводу, вказані переваги та недоліки кожного з них із точки зору безпеки транспортного засобу. Виведені основні вимоги до електропневматичного гальмового приводу з мікропроцесорним керуванням. Представлено схему електропневматичного приводу гальм автопоїзда з мікро-процесорним керуванням, а також схему автоматичного регулювання гальм автопоїзда.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОПОЇЗДen_US
dc.subjectДОРОЖНЬО-ТРАНСПОРТНА ПРИГОДАen_US
dc.subjectМІКРОПРОЦЕСОРНЕ КЕРУВАННЯen_US
dc.subjectПРИВІД ЕЛЕКТРОПНЕВМАТИЧНИЙ ГАЛЬМІВНИЙen_US
dc.subjectПРОЦЕС ГАЛЬМУВАННЯen_US
dc.subjectСИСТЕМА АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯ ГАЛЬМАМИen_US
dc.subjectАВТОПОЕЗДen_US
dc.subjectДОРОЖНО-ТРАНСПОРТНОЕ ПРОИСШЕСТВИЕen_US
dc.subjectМИКРОПРОЦЕССОРНОЕ УПРАВЛЕНИЕen_US
dc.subjectПРИВОД ЭЛЕКТРОПНЕВМАТИЧЕСКИЙ ТОРМОЗНОЙen_US
dc.subjectПРОЦЕСС ТОРМОЖЕНИЯen_US
dc.subjectСИСТЕМА АВТОМАТИЧЕСКОГО РЕГУЛИРОВАНИЯ ТОРМОЗОВen_US
dc.titleВиведення основних вимог та принципів автоматичного керування електропневматичним приводом гальм автопоїздаen_US
dc.title.alternativeВыведение основных требований и принципов автоматического управления электропневматическим приводом тормозов автопоездаen_US
dc.title.alternativeBasic Requirements and Principles Conclusion of the Automatic Control of an Artuculated Truck Brake Electropneumatic Machineen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Транспортні технології"
№2 (2007-5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Филимошин.pdf429,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.