Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3616
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Придатько, Світлана Павлівна | - |
dc.contributor.author | Зеленева, О.Г. | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-27T19:21:11Z | - |
dc.date.available | 2011-12-27T19:21:11Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Хімія і хімічна технологія. - 2010. - Вип.15(163). - С.174-176. | en_US |
dc.identifier.issn | 2074-6652 | - |
dc.identifier.other | УДК 37.014.5 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/3616 | - |
dc.description | Particular conceptions of modern teaching technologies aimed at the professional result are generalized. Necessity of introductions of the competence approach into the process of study and significance of its realization in the practice of teaching chemistry is shown. | en_US |
dc.description.abstract | Узагальнено окремі концепції сучасних технологій навчання, зорієнтованих на результат, показана необхідність впровадження компетентнісного підходу в навчальний процес і значимість реалізації його в практику навчання хімії. | en_US |
dc.publisher | ДВНЗ «ДонНТУ» | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Хімія і хімічна технологія; | - |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | інноваційні технології | en_US |
dc.subject | компетенції | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | Болонський процес | en_US |
dc.title | Компетентнісний підхід у процесі навчання хімії | en_US |
dc.title.alternative | COMPETENCE APPROACH IN THE PROCESS OF TEACHING CHEMISTRY | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці викладачів кафедри УГВіОП |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pridatko.pdf | 188,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.