Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34904
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГонтар, Антон Євгенійович-
dc.date.accessioned2024-01-16T11:40:07Z-
dc.date.available2024-01-16T11:40:07Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationГонтар, А.Є. Обґрунтування параметрів підтримання дільничних штреків пл. d4 бл.10 ПРАТ ш/у Покровське з метою забезпечення їх повторного використання: випускна кваліфікаційна робота : «магістр» : за спеціальністю 184 Гірництво (спеціалізація «Розробка родовищ та видобування корисних копалин») / Антон Євгенiйович Гонтар. – Луцьк; ДВНЗ ДонНТУ, 2023. – 82с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34904-
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена вирішенню актуального завдання удо-сконалення способу охорони підготовчих виробок в умовах бл. 10 ПРАТ ш/у Покровське з метою забезпечення їх повторного використання. Аналіз стану виробок ПРАТ ш/у Покровське свідчить про те, що однією з основних проблем є розшарування порід за лавою через запізнілий контакт ли-тої полоси з покрівлею через усадку твердіючої суміші при застиганні. Аналізом літератури встановлено, що невирішеною проблемою сумішей з прискорювачами твердіння залишається неможливість керування часом початку реакції твердіння. На основі узагальнення суті проблеми були сформульовані основні вимоги до удосконаленого способу. Запропоновано використання литих смуг на основі відходів виробництва. Це дозволяє з одного боку знизити вартість матеріалу литої смуги, а з іншого – збільшити ширину смуги до необхідної величини. Також запропоновано новий спосіб заливки смуги з регульованим розпором твердючої суміші пневмобалонами. В магістерській роботі обрано метод комп’ютерного моделювання, щоб дослідити еволюцію поля напруги навколо штреків після проходу лави. В результаті моделювання встановлено, що запропонований спосіб охорони штреків для повторного використання буде ефективний при ширині 2,7 м. Результат техніко-економічного порівняння вказує, що економія на 1 м виробки становить 1761 грн. На підтримання штреку довжиною 2 кілометри економія становить 3,52 млн грн.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк: ДВНЗ ДoнНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseries184 «Гірництво»;-
dc.subjectшахтаuk_UK
dc.subjectлаваuk_UK
dc.subjectштрекuk_UK
dc.subjectлита смугаuk_UK
dc.subjectmineuk_UK
dc.subjectlongwalluk_UK
dc.subjectmine roadwayuk_UK
dc.subjectfilling walluk_UK
dc.subjectsupportuk_UK
dc.titleОбґрунтування параметрів підтримання дільничних штреків пл. d4 бл.10 ПРАТ ш/у Покровське з метою забезпечення їх повторного використанняuk_UK
dc.title.alternativeJustification of the parameters of the maintenance of the reserv-ing a gateroad for the use of next panel longwall of the d4 seam block 10 Pokrovske mineuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" Гірничого факультету

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gontar_master_2023.pdf8,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.