Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34890
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-01-15T14:31:38Z-
dc.date.available2024-01-15T14:31:38Z-
dc.date.issued2023-11-
dc.identifier.citationМізіна О.В. Нові тенденції в менеджменті комунікативної діяльності / О.В. Мізіна // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». - Київ : НАУ, 2023. – С. 328-331.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34890-
dc.description.abstractЕфективність маркетингової діяльності компаній та діяльності фірм загалом в сучасних умовах визначається не лише доцільністю використання окремих складових комплексу комунікацій, але й використанням новітніх інформаційних технологій. Реалії доводять, що використання основних традиційних засобів та технологій просування товару на ринок вже є недостатніми для забезпечення стійких конкурентних переваг. Питання використання нових технологій актуалізується необхідністю просування не лише товарів, а й самих фірм, різноманітних організацій, установ і т.д., а також необхідністю цілеспрямованого створення потребuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherКиїв : НАУuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectDigital-маркетингuk_UK
dc.subjectІнтернет-комунікаціїuk_UK
dc.subjectівент-заходиuk_UK
dc.subjectінтегровані маркетингові комунікаціїuk_UK
dc.titleНОВІ ТЕНДЕНЦІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk_UK
dc.title.alternativeNEW TRENDS IN THE MANAGEMENT OF COMMUNICATION ACTIVITIESuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Матеріали конференції 2023 (НАУ)-Мізіна.pdf9,86 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.