Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2023-10-09T07:56:27Z-
dc.date.available2023-10-09T07:56:27Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСергієнко, Л.Г. Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі / Л.Г. Сергієнко // Проблеми гірничої технології : зб. наук. праць. - Покровськ: ДонНТУ, 2018. – С.86 – 88.uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-377-204-2-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667-
dc.description.abstractВ даній роботі розглянуті питання методологічного поняття та змісту проблемного навчання у вищому технічному навчальному закладі. Сьогодні є всі підстави стверджувати про наявність протиріччя методологій в науковій і практичній діяльності суспільства, з одного боку, і в галузі освіти - з іншого. Необхідно відзначити, що домінуючою ланкою в освіті залишається методологія, заснована на принципі, який освячений століттями: передача тим, кого ми навчаємо, певного, передбаченого навчальною програмою, обсягу інформації.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ : ДонНТУuk_UK
dc.subjectпринципи методологіїuk_UK
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UK
dc.subjectсучасні фахівціuk_UK
dc.subjectвищий технічний навчальний закладuk_UK
dc.titleМетодологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник РРКК 2018 (!).pdf5,11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.