Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сергієнко, Людмила Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-09T07:56:27Z | - |
dc.date.available | 2023-10-09T07:56:27Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Сергієнко, Л.Г. Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі / Л.Г. Сергієнко // Проблеми гірничої технології : зб. наук. праць. - Покровськ: ДонНТУ, 2018. – С.86 – 88. | uk_UK |
dc.identifier.isbn | 978-966-377-204-2 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34667 | - |
dc.description.abstract | В даній роботі розглянуті питання методологічного поняття та змісту проблемного навчання у вищому технічному навчальному закладі. Сьогодні є всі підстави стверджувати про наявність протиріччя методологій в науковій і практичній діяльності суспільства, з одного боку, і в галузі освіти - з іншого. Необхідно відзначити, що домінуючою ланкою в освіті залишається методологія, заснована на принципі, який освячений століттями: передача тим, кого ми навчаємо, певного, передбаченого навчальною програмою, обсягу інформації. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ : ДонНТУ | uk_UK |
dc.subject | принципи методології | uk_UK |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UK |
dc.subject | сучасні фахівці | uk_UK |
dc.subject | вищий технічний навчальний заклад | uk_UK |
dc.title | Методологічні принципи проблемного навчання сучасного фахівця у вищому технічному навчальному закладі | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник РРКК 2018 (!).pdf | 5,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.